|
|
|
|
|
Žinutės |
|
|
|
Apklausa
|
|
|
|
Nuomonė |
|
Gavau asmens elektroninį laišką (pateikiamas apačioje). Jame reiškiama abejonė, kad Zarasų rajono savivaldybės tarybos priimtas sprendimas dėl mero ir mero pavaduotojos atostogų yra teisėtas. Be to klausiama, kodėl nebuvo paskirtas kitas rajono Savivaldybės tarybos narys vadovauti savivaldybei mero ir mero pavaduotojos atostogų metu.
Mano nuomone keliamos abejonės ir klausimas yra svarbūs tiek teisiniu, tiek savivaldybės valdymo aspektais. Į minėtus dalykus nebuvo atsižvelgta Tarybos posėdžio metu, todėl už minėtą sprendimą nebalsavau, tačiau šie dalykai turi būti išsiaiškinti iki galo.
Vadovaudamasis Zarasų rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento 86, 87 punktais teikiu paklausimą Zarasų rajono savivaldybės merui Arnoldui Abramavičiui dėl minėtų dalykų paaiškinimo. Informacija bus naudojama kreipiantis į valstybės kompetentingas institucijas. Atsakymą pageidauju gauti raštu (gali būti elektronine forma), taip pat prašau jį nagrinėti Zarasų tarybos posėdžio metu.
Zarasų rajono savivaldybės tarybos narys Rolandas Urniežius
Jonas_S rašė: Gerb.rajono savivldybės tarybos Kontrolės komiteto pirmininke. Tarybos 36 posėdyje , taryba suteikė merui tėvystės atostogas , o mero pavaduotojai dviejų dienų atostogas, tai yra šių metų kovo 8 - 9 dienomis. Kas vadovauja rajono savivaldybei šių m. kovo 8 - 9 d. ? Taryboje už šiuos sprendimus tarybos nariai balsavo beveik vienbalsiai. Kaip toks akibrokštas atitinka Vietos savivaldos įstatymo bei Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nuostatoms. Kodėl niekas iš tarybos narių, tarybos sprendimu nebuvo paskirtas vadovauti tarybai ir savivaldybei mero ir mero pavaduotojos atostogų laikotarpiui?
|
|
|
Komentaras
|
Gineso verti tempai
Zarasų rajono savivaldybės politikai praėjusią savaitę eiliniame tarybos posėdyje vienu prisėdimu sugebėjo apsvarstyti net 43 klausimus. Ir ne šiaip sau klausimus, o labai svarbius, strateginius. Pavyzdžiui, rajono savivaldybės 2010 metų biudžetą, net 18 savivaldybės švietimo, kultūros įstaigų, priešgaisrinės tarnybos bei Salako bendruomenės centro vadovų ataskaitas...
Tokio beprotiško tempo, darbo našumo pavydėtų net amžiną atilsį Fordas bei rusų darbo didvyris Stachanovas. Siūlau šį Zarasų politikų posėdį įtraukti į Lietuvos Gineso rekordų knygą. Tik įdomu, kaip tokius rekordus vertina Vyriausybės atstovas Utenos apskrityje? Juk tai politikų klounada, kai rankos kilnojamos balsuojant be jokios rimtos analizės, svarstymų, debatų. Kiekvienam akivaizdu, kad toks spartuoliškas politinės valios pareiškimas - tik formalumas. Apie kokią darbo kokybę galime kalbėti, kai balsuojama tik dėl paukščiuko, kaip sovietmečiu?
Jonas, Zarasai |
|
Renginiai |
|
|
|
Klausimai-atsakymai |
Klausimas:
Atsakymas: |
|
|
|
Reklama |
|
|
| |
|
|
|
| Temos
|
|
|
| Dienos citata
|
Kai žmogus, turintis patirtį, sutinka žmogų, turintį pinigus žmogus, turėjęs pinigus, lieka su patirtimi, o patyręs žmogus su pinigais. [Brian Tracy] |
| Reklama
|
|


|
|
![]()
|
| Faktas |
|
1920 m. rugsėjo 6 d. Dusetose, Padustėlyje gimė poetas Paulius Širvys. Mirė 1979 m. kovo 27 d.
|
| Vardadieniai |
|
Vaištautas, Tautenė, Faustas
|
| Anekdotas |
|
Padavėjas paslaugiai klausia restorano lankytojo: - Na, ar skanu? - Druska puiki, tačiau joje labai jau nedaug sriubos...
|
|
| Sentencija |
|
Gyvenimas - tai kalnas: kopiame lėtai, žemyn lipame greitai. [G. de Mopasanas]
|
|
Dienos vaizdelis
|
|
|
|
Įdomybės
|
|
Ar žinote, kad mėnesyje, kuris prasideda sekmadieniu, vienas penktadienis visada bus 13 dieną?
|
|
| Dienos receptas |
|
Šaltanosiai Daugiau
...
|
|
|
Oras šiandien
|
|
|
|
Astronomija
|
 Ryto brėkšta:
Saulė teka:
Saulė leidžiasi:
Sutemos pabaiga:
Mėnulis teka:
Mėnulis leidžiasi:
Mėnulio fazė:
Mėnulio apšviestumas: proc.
|
|
Radijas
|
|
|
|
TV programos
|
|
|
|
|
| |
| |
|
|
Arka 2010-06-15 10:34:44
|
|
Tegyvuoja socdemai ir ju "krasto pletros vizija bei misija" !!!
|
 |
|
super 2010-06-15 10:40:11
|
|
geras straipsnis :)
|
 |
|
Tikra tiesa 2010-06-15 11:29:18
|
|
Straipsnio mintis labai aktuali ir verta platesnės diskusijos. Dėl daugelio dalykų tiesiog negalvojama ir labai gaila, kad to kurortinio mentaliteto mąstymo stygius yra pagrindinis stabdys Zarasų krašto šviesesnei perspektyvai.
|
 |
|
jep 2010-06-15 11:47:46
|
|
straipsnio mintis verta pletotes. R. Kersys uzkabino ta tema, kuri matyt dabar yra svarbiausia. Straipnis galetu buti platesnis.
|
 |
|
Laima Raubiškienė 2010-06-16 10:06:57
|
|
Strateginis plėtros planas sparčiai vykdomas Zarasuose, kertant senąsias liepas ir pakrančių medžius. Pagrįstas zarasiškių pasipiktinimas, kad senosios liepos genėjamos be jokios logikos, paliekant tik kamblius, o Bukanto gatvėje be gailesčio pjaunami sveiki ir jau užauginti medžiai. Laimėtas savivaldybės projektas yra visiškai nesuprantamas ir nežinia kam naudingas. Pasodinti ir užauginti medį reikia ne vieną dešimtmetį, o nupjauti didelės išminties nereikia. Pinigai bira į kažkieno kišenes už miesto darkymą - ar yra bent lašelis sveiko proto sėdinčiųjų valdžioje. Žmonės piktinasi pagrįstai, tačiau tokie drastiški veiksmai nieko nejaudina. Didžiuojamės gamta, tačiau visomis išgalėmis ją niokojame.
|
 |
|
nuolis 2010-06-16 10:22:54
|
|
man grazu zarasuose ir be medziu - kam ju ten reik
|
 |
|
Maryte 2010-06-16 10:41:47
|
|
Dabartine valdzia yra gera, gerinama infrostruktura net ir krizes metu, tiesiami saligatviai, gerinamos vandens tiekimo sistemos, statomas puikus busimas miesto sibolis - spirale. O tauskaliams ima tik pavydas matyt, nes kai jie buvo valdzioje panasiu projektu nesigirdejo....
|
 |
|
Re Marytei 2010-06-16 10:49:03
|
|
Šitie projektai krizės metu atsilieps per jūsų kišenes ne vieną dešimtmetį, grąžinant praskolintą biudžetą. Kažkada kažkas kaltino socdemus, užkasus milijoną į aikštę, tai dabar užkasami dešimtys milijonų ....
|
 |
|
topas 2010-06-16 11:01:08
|
|
kartu su miesto statybomis grazeja ir kai kuriu valdyninku namai ...
|
 |
|
Kur tada tiesa? 2010-06-16 11:01:37
|
|
Kiek žinau visi dabartiniai projektai finansuojami ES lėšomis su daliniu Savivaldybės kofinansavimu. Tad tikrai manau, pasinaudoti šią galimybe yra ir buvo verta, natūralu, kad vienos politinės jėgos sugebėjo šiomis galimybėmis pasinaudoti, kitos nelabai. Tad dabar pavydėti nėra ko. Tad manau geriau pasiskolinti 10% projektui kofinansuoti ir jį įgyvendinti, nei sedėti, nieko nedaryti ir laukti kol baigsis ES paramos. Tada savomis lėšomis tikrai nei vandentiekių, nei šaligatvių nesugebėsime susitvarkyti.
|
 |
|
to topas 2010-06-16 11:02:47
|
|
Jei jau teigi, tai prašome teigti konkrečiai įvardijant.
Panašu į tuščius demagoginius paistalus
|
 |
|
Ignalina 2010-06-16 11:07:05
|
|
Na kurgi skamba musu Zarasai kaip kurortas ? Niekur.
Autorius straipsnis labai teisingas. Statome mes blizgucius, o nei vieno traukos objekto.
Eme pvz. ankysciai ir pastate is kurortiniai vietovei skirtus asignavimus:
Anykščiuose, ant Kalitos kalno, vasaros rogučių nusileidimo trasa
Anykščių miesto pakraštyje stūksantis Kalitos kalnas pažįstamas žiemos sporto aistruoliams, nuo šio rudens kviečia azartiškai leisti laisvalaikį visais metų laikais. Ant Kalitos kalno jau įrengtas pasivažinėjimo atrakcionas - vasaros rogučių nusileidimo trasa - kurioje turėsite galimybę patirti greičio, vėjo ir adrenalino kupiną kelionę.
O mes statome tik blizgucius
|
 |
|
gerai 2010-06-16 11:08:08
|
|
bus gerai ir akiai paganyti :D
|
 |
|
krize 2010-06-16 11:25:22
|
|
VISISKAI PRITARIU. BIBLIOTEKOS STOGAS- APZVALGOS AIKSTELE ZARASUOSE. O CIA BUTU NUOSTABUS FONTANAS.SALOJE NERA NEI KIOSKELIU SU LEDAIS, GERIMAIS.DVIRACIU TAKAI IRENGTI NE TEISINGAI, VAZIUOTI JAIS NEIMANOMA TRUKDO KRUMAI, ( NORFOS PARDUOTUVE) KAZKAM TAI I NAUDA, ATVAZIAVO SVECIAI- APART MUZIEJAUS IR NE BUVO KUR NUVEST. KAVINES GEDULINGAIS PIETUMIS UZ SIEMUSIOS.. TAI KUR KURORTO STATUSAS? KAM JO REIKEJO?
|
 |
|
Jonas 2010-06-16 11:33:17
|
|
Fantastiskas straipsnis. Ir siaip savivaldybes zvigsnis pasibaigia 50 m. aplink savivaldybe - o kur kaimai, regionai.
Net kempingas ir tas pasleptas nuo turistu. Tai kur mes esame ?
|
 |
|
liuda 2010-06-16 11:55:52
|
|
Pritarciau R.Keršiui dėl kelių dalyku:
1. Savivaldybe neturi kulturos paveldo specialisto - turi kruva zmoniu piimtu i darba pagal Darbo partijos reikalavimus, be kompetencijos.
2. Esminiai kultūros paveldo objektai, kurie trauktų lankytojus ganėtinai apleisti.
3. Susigražinus Marytes Melnikaites paminkla is Gruto parko - kuria beje buvo panaudos budu perleista prie Algimanto - ji būtu didesnis traukos objektas nei ta spirale.
4. Reikėtų 4 kartus padidinti TIC finansavimą, o ne palikti jį vegetuoti ir patyliukais mąstyti apie jo uždarymą.
5. Butina risti veikiančias savivaldybes įmones pre ES finansavimo, projektu. Na pvz. kas gi valdo Druskininku vandens pramogu parką - ogi vietos vandenys. O musu vandenys ciurlena patyliukais ....
|
 |
|
zarasietis 2010-06-16 13:08:54
|
|
Pakraupau kaip gerb. Darbo partijos Zarasu skyriaus pirmininkas Rimvydas Podolskio issireiske per televizija del festivalio Menuo Juodaragis - kazkas panasaus - esa tas surmulys, ta sutripta zolyte saloje nu nu nu - tiesiog blogis tokie festivaliai.
Tai apie koki mentaliteta ir kurortines perspektyvas cia gali buti sneka - jei mes zmoniu bijome.
|
 |
|
Re Liuda 2010-06-16 13:58:14
|
|
Labai teisingi pastebėjimai ir dėl rajono kultūros paveldo. Kažkaip tokio specialisto tarsi rajonui nereikia, nes visas kultūros paveldas paliktas likimo valiai. Kaip vienas iš tokių pavyzdžių - Baltriškės bažnyčia, kurios interjeras visiškai sudarkytas, išardytas altorius ir daugelis medžio dirbinių tiesiog išnešti iš pačios bažnyčios. Baltriškės bažnyčia yra vietinės reikšmės kultūros paminklas ir niekas nesuteikė teisės broliams pranciškonams elgtis su ja, kaip su savo asmenine nuosavybe. Dabar gi atsakomybės kratosi visi, o statybų kontrolės kaip nebuvo, taip ir nebėra. O kažkaip taip skubėjome įsiteikti, apdovanoti D. Bukanto premija didžiai nusipelniusiam šiam kraštui broliui vienuoliui. Atsidėkota su kaupu ir eilinį kartą pademonstruotas mūsų savigarbos trūkumas - belgai juk... nepatogu, tegul "šeimininkauja".
|
 |
|
Pastebėjimas 2010-06-16 16:29:57
|
|
Galioja auksinė taisyklė - kai nėra šeimininko, šeimininkauja svetimi. Taip ir su Zarasais. Pavydėti iš tiesų nėra ko, nes kiekvienas čia gyvenantis nori matyti ne merdėjančius, bet gyvastimi alsuojantį miestą. Nežinia, kam trukdė žaliuojančios liepos? Nebent pravažiuojančiom furom. Ar jaunų liepaičių sodinimas, tai dar vienas papildomas pinigų plovimo veikiantis mechanizmas - finansuojam pirkdami paaugintus sodinukus iš medelynų, tik nežinia kiek jų prigis, neprigis, kiek jų bus atsodinta ir po kelis kartus? Kas suskaičiuos? Mes turtingi - pinigų turime amžiniems, iš tiesų miglotiems beprasmėms tikslams.
|
 |
|
tetulyte 2010-06-16 16:54:31
|
|
Aciu Ramunai uz toki straipsni.Jus kaip visada laiku ir i taska.Grazus tas apzvalgos taskas bus, bet brangieji paziurekite koks pastatas stoves salia.Aciu Sinkeviciui .Toks meno zmogus ir niekaip negali apipavidalinti , suremontuoti toki grazu" pastata.Gadina architekturini ivaizdi.Kur ziuri statybos inspektoriai, kur ziuri savivaldybe.kodel nebaudziama turincius griuvesius ", kurie stovi Zarasu mieste už Zarasų rajono ribų pavyzdziui vaziuojant link Latvijos pasienio ?? Labai teisingai kalba R.Kersys. kur tas kulturinis mentalitetas.Greiciau savivaldos rinkimai gal pasikeis valdzia viena karta ir ateis kiti normalus zmones dirbti Zarasu savivaldybelen.Aciu dar karta Ramunai.
|
 |
|
Re pastebėjimui 2010-06-17 15:07:00
|
|
Mūsuose visi atsivalgė žalumos, dabar reikia bruko. Medžių lapus reikia šluoti, tai kam juos auginti, kam ir tos gėlės. Plytelės patogiau - sutaupysim biudžetą.
|
 |
|
Pritariu 2010-06-17 21:02:11
|
|
Tik dar tas vadinamas turizmo ir informacyjso centras nezinia ka veikia. Buvo sveciu is prancuzijos atvaziave tai vajetus kokia geda buvo. Nuejo, susikalbet normaliai nei anglisskai nei prancuziskai nepavyko jokiu normalesniu leidiniu neradu. Teisingai sako, kas is to kurorto, kad tik imituoja darba.
|
 |
|
Re pritariu 2010-06-18 08:29:52
|
|
Ne turizmo centre visa esmė - tik nereikia nukreipti strėles į kitų daržus. Turizmo reikalais rajone turi sirgti visų pirma valdžia, o ne turizmo centras, kuris atlieka labai siauras funkcijas su minimaliom lėšom. Visa aptarnavimo sfera nuliniame lygmenyje. Nesvaičiokit apie prancūzus ( juokinga, ir labai jau daug čia tų gerai kalbančių užsienio kalba), pirmiausiai derėtų lietuvių kalbą gerai išmokti, nes rašybos klaidų apstu pačiam komentare. Užuot sirgę dėl kalbos, veikiau tualetu būtų pasirūpinta. Elementaraus sanmazgo mieste nėra, todėl visos miesto pakrūmės "kvapnios", to pirmoje eilėje jūsų prancūzai pasiges.
|
 |
|
tetulyte 1 2010-06-18 14:41:18
|
|
As dar griztu prie kulturinio mentaliteto", kaip gerbiamieji Jus ziurite i tai, kad nuo policijos iki to kaip sakoma grazaus apzvalgos rato" visi medžiai nupjauti.Kiek metu reikia auginti medi?Kaip i tai ziuri valdzia, as tikiuosi, kad greitai atvaziuos televizija i tokius objektus ir pakalbins valdžios vyrus, kur aplinkosauga ziuri, kas tokius protingus projektus raso, o paskui tvirtina?Oi , kaip reikia valdžia keisti??Oi kaip reikia??,Greiciau rinkimeliai.
|
 |
|
Taigi 2010-06-18 15:54:13
|
|
Liepos nupjautos kone visoje Bukonto gatvėje - atsikleidė "nuostabaus" grožio pastatai. Ypatingas paminklosaugos objektas - buvęs restorano pastatas. Zarasai - pusiau skusti, pusiau lupti. Kiek reikia turėti proto, kad šitaip suvelti miestą. Na, o prie spiralės asfaltuojama aikštelė mašinoms. Vietoj gražaus vaizdo ties įvažiavimu turėsime puošmeną gražiausioje miesto dalyje. Kai tiek mąstančių architektų rajone, landšafto specialistų ,tokie ir miesto tvarkymo projektai.
|
 |
|
to tetulytei 2010-06-18 16:09:41
|
|
ko cia pergyveni del tu senu LIEPU ? gerai kad ant galvos nenuvirto niekam! Pasodins kitas. Valdzia pazadejo, kad sodinuku bus!
|
 |
|
Kaip čia pasakius 2010-06-18 16:15:11
|
|
Tų jūsų galvų senai nebebūtų, kol tos liepos kada nuvirstų. O dabar ir taip tų galvų nebėra, nereikia ir liepų.
|
 |
|
maryte 2010-06-18 19:00:08
|
|
dabar sudinai ta musu gatve atrodo be tu liepu
|
 |
|
Antibiotikas 2010-06-20 18:22:08
|
|
Pritariu Kersui ir Laimai.pritariu Kersiui ir Laimai Pritariu ponui Kersiui ir poniai Laimai.Pritariuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu pppppppppoooooooooooooonnnnnnnnnamsssssssssss LLLLLLLLLLLaimai ir KKKKKKKKKKKKKKKersiui.unikalus reiskinys-tokia protinga seima.Raso ir raso ir raso ir raso ir kalba ir kalba.Zarasu ateitis sviesi nuo tokiu ppppppppppppppppprotingu zmoniu.Jau svieseja ...
|
 |
|
Penicilino 2010-06-20 20:44:36
|
|
Antibijotikas isgerk valerijono :)
|
 |
|
Finansų komitetas 2010-06-24 06:59:56
|
|
krizės metu mėtyti tokias lėšas "spiralėms" yra didžiausia nesąmonė. Juk pačios krizės kilimo priežastis - besaikis lėšų panaudojimas priemonėms ir objektams, kurie neduoda jokios naudos (nesukuria darbo vietų, nekuria produkto). Ką duos Zarasams ši "spiralė"? Nieko. Jokie turistai dėl jos į Zarasus plūsti nepradės, nes Europoje yra žymiai rimtesnių ir patrauklesnių statinių. Tad į šį objektą pažiūrės pro automobilio langą ir tiek. Tad ką duos "spiralė"?
1. Demografinę krizę (gyventojų skaičiaus mažėjimą - jaunimas išvažiuoja, gimstamumas mažėja, mirtingumas didėja).
2. Kai kam duos šiokios tokios naudos (pamatysim naujų automobilių, naujų namų... , arba tų asmenų nugaras, nes su ta "nauda" galima bus įsikurti ir toliau nuo nykstančios kurortinės vietovės.
Abu punktai tinka visiems vykdomiems projektams tiesiogine ir perkeltine prasme.
|
 |
|
Marytė 2010-06-24 07:21:51
|
|
Kokia čia krašto plėtros vizija? Jokio veiksmo turistų pritraukimui. Mes tikriausiai pamirštam kur esam, daromės kosmopolitai. Juk ir projektų didžiausia iniciatorė su kosmopolitiška (tiksliau - latviška) pavarde. Visi projektai neturi nieko bendra su sėliais. Staravierams rodomas didesnis dėmesys nei sėliams.
Zarasų savivaldybėje sukurti projektai, panasiai kaip ir "Ūkio raida", vystomi nenuspėjama kryptimi. "Globalizacija" daro didžiulę įtaką "išrinktiesiems", kurie nesidomi savo krašto ir Tautos istorija, nežino jos tradicijų, todėl "lengva ranka" jas pakoreguoja, "pataiso". Kultūrinės tautos tradicijos yra tautos praeities "atspindys" - jos formavosi ilgą laiką, yra "laiko patikrintos": negerbimas, nepaisymas tautos kultūrinių tradicijų, beatodairiškas jų laužymas, veda "i niekur" - "kas nežino, negerbia savo praeities, tas neturi ir ateities"...
Ir mūsų kraštas neturės ateities, jei jam įtaką darys Archangelskas.
|
 |
|
Re Marytei 2010-06-24 10:05:45
|
|
Labai tiksliai ir gerai pastebėta ir įvardinta. Iki ko nusiritome - net sapne nesapnuota.
|
 |
|
Proveržis 2010-06-24 20:25:24
|
|
Daug ko tikimasi ir laukiama , bet meldžiamės visiems, nematydami savos kultūros. Proveržis žmonių smegeninėse, tik nepasakyčiau, kad tautos labui. Taigi atgal į praeitį - į Jeziorosus ir Novoaleksandrovskus.
|
 |
|
|
|
Algirdas Butkevičius: gal jau metas užbaigti krepšelizacijos erą?
(0) Seimo LSDP frakcijos seniūnas Algirdas Butkevičius įsitikinęs, kad Rugsėjo 1-osios išvakarėse metas prisiminti valdančiosios daugumos sumanymą - vaikų darželių-lopšelių krepšelizaciją. Daugiau...
| |
|
Politika |
|

|
|
Žmogus ir valdžia turi eiti vienu keliu
(20)
Labai svarbu atkurti žmogaus pasitikėjimą valdžia, sukurti ir puoselėti tokius demokratijos principus, kad kiekvienas zarasiškis, o kartu ir kiekvienas Lietuvos pilietis, jaustų savo dalyvavimą.... Daugiau...
| |
|
|
Politika |
|

|
Tiesioginis kreipimasis į jaunimą
(1)
Smulkiojo ir vidutinio verslo, švietimo ir mokslo, meno kūrėjų ir kultūros darbuotojų, profesinių sąjungų ir visuomeninių organizacijų tiesioginis kreipimasis į jaunimą Daugiau...
| |
|
|
Politika |
|

|
|
L.Raubiškienė: Darbietiška triumfo arka
(46)
Ar atsiras dar šiame mūsų atokiame provincijos miestelyje pakankamai drąsių žmonių, kuriems veikiau numirti stovint, negu klūpint ? Daugiau... |
|
|
|
Apie mus
Archyvas
Apžvalga
Skelbimai
Diskusijos
Pokalbiai
Blogas
Naudojimosi sąlygos
Privatumo sąlygos
|
|